Як зробити так, щоб манекен заговорив?

Як змусити манекен продавати

Як зробити так, щоб манекен заговорив? 


Тут ви не знайдете практичної рекомендації до того, як оживити манекен і наділити його здібностями вести бесіду. Нижче ви зможете ознайомитися з простими, але діючими рекомендаціями для організації найкращих продажів вашого магазину.

Дуже часто соціальні мережі демонструють найбільш невдале застосування манекенів, які невміло виставляються на вітринах магазинів. Але варто відзначити, що останнім часом більшість магазинів все-таки орієнтується на зростання продажів і тому існує безліч прикладів з грамотної експлуатації манекенів.

З ростом інтернет-магазинів зростає потреба в візуальному маркетингу. А найважливішу роль в ньому відіграють манекени: жіночі, чоловічі, дитячі. Завдяки своїм зовнішнім виглядом, положення тіла, формам, вони здатні створити унікальну картинку того, як одяг з прилавків магазину буде виглядати в реальному світі. А якщо магазинами використовуються не звичайні безликі або манекени без голови, то є можливість навіть створити свій фірмовий стиль магазину.

За допомогою конкретного манекена, його пози можна швидко зорієнтуватися на яку цільову аудиторію він розрахований. Нерідко можна зустріти манекени для моделей plus size, манекени для демонстрації спортивного одягу, зображення супергероїв, фігурки тварин і т.д.

Різноманітність манекенів: колір, форма, дизайн


Великий асортимент манекенів виконується в різних кольорах, відтінках, виготовляються з різних матеріалів, мають різноманітне покриття і підставки. Але з ростом асортименту манекенів збільшується кількість питань, якими переймаються власники магазинів, так як вони абсолютно можуть загубитися в тому, який же все-таки манекен варто вибрати.

Дослідження показали, що за останні роки найбільшою популярністю користувалися безликі манекени, які досить універсальні. Вони підходять для демонстрації одягу будь-якого сезону і настрою. Але як зазначалося раніше, якщо магазин погоджується на незапомінающійся, безликий образ, то дуже швидко він може втратити свою привабливість в очах клієнта.

Тому, багато брендів звертаються до створення унікальних персоналізованих манекенів, щоб передати образ і настрій вбрання. Зростає тенденція до манекенів з напівабстрактне рисами обличчя.

Як створити настрій за допомогою манекена?


Ні для кого не секрет, що перш, ніж продавати, потрібно визначитися з цільовою аудиторією, її потреб і побажань. Психологи виділяють чотири типи емоційних потреб:

Визнання (статус, схвалення, значимість)
Посилаючись на таку потребу клієнта, манекени можуть демонструвати образи успішного бізнесмена, модною матусі, світської леді або сучасного стильного дитини. За допомогою виразу л