Що потрібно знати про планування продуктового магазину?

Що потрібно знати про планування продуктового магазину?

Що потрібно знати про планування продуктового магазину?

Грамотно продумане планування магазину продуктів дозволяє покупцеві з легкістю знайти більше потрібних йому товарів і відчувати себе комфортно в тій атмосфері, в яку він потрапляє. План магазину, які продуманий до найменших подробиць, дозволяє навести порядок у вашому магазині і збільшити обсяг продажів.

Секрет успіху планування магазина полягає в можливості поставити себе на місце потенційного покупця і побачити торгове приміщення його очима.

Основні принципи планування

Продуктовий магазин повинен бути виконаний відповідно до дотриманням товарного сусідства. Перш за все потрібно звернути увагу на те, щоб стелажі з продуктами, які мають різкі запахи були далеко від тих, які можуть легко і швидко вбирати аромати. Крім цього, планування магазину повинна бути зрозумілою кожному відвідувачу, логічно зрозумілої. Наприклад товари для дітей, солодощі повинні знаходиться на тому рівні, щоб їх міг помітити дитина, на середніх полицях - вироби, реалізувати які потрібно в першу чергу, що приносять максимальний прибуток, знизу - недорогі, габаритні.

До вибору будь-якого обладнання в свій магазин, ще на етапі планування, варто підійти грамотно і виважено. Холодильне обладнання, стелажі, вітрини повинні знаходитися на оптимальній відстані один від одного, не заважати вільному переміщенню відвідувачів по залу і при цьому максимально вдало демонструвати товар.

Важливо спочатку продумати, яким чином буде пересуватися відвідувач по торговому залу, заздалегідь спланувати його маршрут, починаючи від вхідної зони і до закінчення покупок - прикассовой зони.

Про що важливо пам'ятати при плануванні магазину?

Лабіринти і складні маршрути дуже плутають людей, викликають негативні емоції, а зручне розташування товарів сприяє якнайшвидшій реалізації продуктів і збільшення прибутку вашого бізнесу.

Що стосується вибору обладнання, то перш за все потрібно продумати стиль і інтер'єр приміщення, після цього підібрати оптимальний матеріал конструкцій: метал, дерево, пластик, скло, акрил. Серед великої кількості магазинів, особливою перевагою користуються вироби з металу за рахунок міцності, довговічності і надійності цього матеріалу. Розміри, форми, габарити і інші технічні моменту - це ті параметри, які обов'язково повинні бути враховані при плануванні магазину. Після цього, визначається вже стиль і дизайн.

Разом з вибором основних конструкцій: стелажів, морозильних установок, вітрин, важливо не забути про такий вид обладнання, яке відіграє вирішальну роль в найбільш важливому процесі в магазині - розрахункових операціях. Саме тут головними конструкціями будуть касові бокси, камери зберігання речей покупців, вхідні системи і допоміжні, але важливі конструкції у вигляді візків і кошиків для покупок.

Головне пам'ятати, що чим більш продумано і розумніше ви підійдете до планування вашої торгової точки ще до моменту її відкриття, тим більший прибуток в кінцевому результаті ви зможете отримати.