Дизайн торгового залу і вітрин
Дизайн торгового залу і вітрин: етапи розробки, вартість, як замовити
На перший погляд може здатися, що розробка дизайну торгового залу - це елементарний процес, що не вимагає особливих навичок або зусиль. Але насправді, це не зовсім просто і легко, як може здаватися спочатку. Саме для того, щоб ваша майбутня торговельна площадка мала презентабельний зовнішній вигляд, варто звернутися до професіоналів.
Компанія «Корал» надає послуги дизайну торгового залу і вітрин для клієнтів з будь-яким видом бізнесу. Наші професіонали розуміють важливість створення гармонійного інтер'єру приміщення. Вони працюють не тільки над презентабельністю закладу, а й над загальною атмосферою, раціональним розміщенням торгового обладнання. Від того, наскільки вміло організований дизайн приміщення, як оформлені вітрини буде залежати підвищення активності діяльності компанії.
Дизайн залу і вітрини руками професіоналів компанії «Корал»
Створення дизайну залу і вітрини магазину, торгової точки або будь-якого іншого закладу має на увазі розробку макету простору, за допомогою сучасних програм. В результаті цього, клієнт отримує чіткі фотографії інтер'єру приміщення, яке в майбутньому зможе мати такий же вигляд. Наші фахівці завжди враховують побажання клієнта щодо колірного рішення, матеріалів оформлення, освітлення приміщення. Професіонали компанії «Корал» враховують всі психологічні фактори і особливості приміщень:
- При зонуванні торгового залу встановлюються вітрини або стелажі, за допомогою яких будуть реалізовуватися найбільш актуальні товари.
- Для збільшення обсягу покупок клієнтами, всі ходові і затребувані товари будуть плануватися до розміщення глибоко всередині залу.
- Всі стелажі, торговельні конструкції будуть обладнуватися освітленням і тими матеріалами, які врахують всі ергономічні особливості.
Етапи розробки дизайну торгового залу і вітрин
Перед розробкою нового дизайну, варто врахувати всі важливі характеристики. Саме тому розробка проекту відбувається в кілька етапів:
- Аналіз цільової аудиторії. Майбутній дизайн орієнтується на потенційного покупця. Саме тому, враховуючи всі особливості споживачів відбувається планування приміщення. Наприклад, не варто робити інтер'єр з надмірним шиком, якщо в ньому планується продавати речі середньої та низької цінової категорії і навпаки, обставляти магазин дешевої меблями і економити на оформленні залу, якщо в ньому продають товари високої якості.
- Аналіз реалізованої продукції. Тут важливо, щоб концепція магазину не суперечила товарам, які він продає.
- Планування приміщення. Важливо створити таку зручність в магазині, щоб і клієнт, і продавець відчували себе в ньому комфортно.
- Візуалізація. Відбувається розробка дизайну, з огляду на всі вимоги, побажання клієнта аж до кожної дрібниці. Сюди включається створення візуальної картинки дизайну магазина, вітрини і всього торгового обладнання.
- Робота над кресленнями і передача точної інформації для будівельників.
- Контроль за виконанням і точним створенням того проекту, який вимагає замовник.
Як замовити послугу дизайну торгового залу і вітрини
Для того, щоб скористатися професійною консультацією фахівців компанії «Корал», досить звернутися за номером телефону, який вказаний на головній сторінці сайті. Є можливість замовити послугу дизайну торгового залу і вітрини у наших професіоналів. Ми врахуємо всі ваші побажання і допоможемо вам реалізувати той інтер'єр, який зможе принести вам максимальний прибуток.