Грамотна викладка товару - запорука успішних продажів

Грамотна викладка товару - запорука успішних продажів

Варто віддати належне мерчендайзерам - людям, які відповідають за викладку товару, придумують усілякі хитрощі, завдяки чому покупець здійснює різного роду придбання. Існує ціла технологія по грамотної викладки товару, і розбиратися з нею можна дуже довго, але також є деякі головні особливості, виконуючи які можна значно поліпшити процес продажів.

Рекомендації для успішної викладення товару

Викладення товару на рівні очей
Безсумнівно, ви чули про цей принцип і точно бачили його в дії. І тим не менше, дуже часто можна зустріти помилки, яких допускаються магазини, не виконуючи цю рекомендацію. Вони намагаються максимально задіяти всі площі, часто розміщуючи товар, який далеко захований від очей покупця - на верхніх полицях стелажа. Для успішної реалізації даного принципу дуже важливо розміщувати товар саме на тій висоті, щоб клієнту було зручно його розглядати. Полиці на рівні очей також часто називають золотими. На таких рівнях мерчендайзери рекомендують розміщувати ті товари, реалізувати які потрібно в першу чергу, або ті, що мають високий дохід.

Крім цього існує правило, яке свідчить що великі пачки товару розташовуються на нижніх полицях, а маленькі - на верхніх. Часто також можна зустріти і такий поділ: чим дешевше товар, тим нижче буде розташовуватися полку, на якій він демонструється.

Допомога в орієнтації за допомогою викладки
У цьому випадку важливу роль відіграють цінники, на яких часто поміщають не тільки вартість товару, а й безліч інших важливих параметрів: характеристики, виробник, країна виробника, вага, об'єм і т.д.

Якщо у вашій торговій точці є продукти, які ви хочете реалізувати в першу чергу, не ховайте від клієнта акції. Не бійтеся афішувати, що у вас є в наявності - саме так клієнт дізнається про товар. Не забувайте про манекени для магазинів одягу. Не раз було доведено, що саме манекени мають унікальну можливість продавати товар.

                                           

Викладення - як варіант організації спонтанних покупок
Раніше було проведено дослідження, яке довело, що більше 90 відсотків покупок клієнтів відбуваються спонтанно. До таких покупок відносяться позапланові, такі як: серветки, жувальні гумки, шоколадки, батарейки тощо Саме ці вироби ми найчастіше спостерігаємо в грамотно облаштованій прикасовій зоні.

Презентація товару за допомогою органів почуттів
Основним місцем в магазині вважається торговий зал. Який би яскравим не була реклама, якими вогнями не мерехтить б вітрина, але основна частина покупок все ж відбувається в торговому залі. І якщо вже клієнт відвідав ваш магазин, потрібно зробити так, щоб він затримався. В цьому випадку рекомендується включити приємну музику, замість радіо, або тиші. Обов'язково потрібно пам'ятати про висвітлення. Адже саме цей параметр допомагає акцентувати увагу на тих деталях товару, які важливо показати. Потрібно стежити за запахом в приміщенні. Якщо у вас комфортна температура і приємно пахне, то до вас точно будуть повертатися клієнти.

Замість спідниці - весь комплект
Не обов'язково наймати велику команду стилістів, для того щоб продати наряди. Важливо - правильно розмістити одяг на манекені. Наприклад, до спідниці додайте на манекен блузку, піджак, сумочку, туфлі і аксесуар у вигляді бус, і ви не встигнете отямитися як клієнт купить все вироби з манекена. Головне тільки, щоб наряди поєднувалися між собою і виглядали гармонійно.

Важливо бути тут і зараз
Величезну помилку, яку часто допускають магазини - небажання або невміння поміняти вітрину магазину. Нерідко можна зустріти магазини, манекени яких виряджені в літні легкі сукні, а перед магазином лежить величезна купа снігу. В голові потенційного клієнта відразу з'являється нестиковка, а ви не можете зрозуміти, чому ж у вас не продається це красиве і ошатне плаття.

Не лінуйтеся приділити час своїй вітрині, вчасно замінити декорації, вивісити актуальний товар.

Не забувайте про той час, коли ви були дітьми
Чи часто мама чи бабуся брала вас з собою, коли ходила по магазинах? Сучасні діти стали ще активнішими, і дуже часто жінки приходять в ваш магазин разом зі своїми чадами.

Тому, якщо площа вашої торгової точки дозволяє організувати невеликий майданчик для дітей - зробіть це. Поки дитина грає, мама не буде відволікатися від своїх покупок. А за допомогою такого сервісу, точно буде вам вдячна і повернеться ще.

Якщо підсумувати, то завдання організації простору - справа зовсім не складна. Головне, підійти до її реалізації грамотно і з турботою про покупця. Потрібно подумати про те, як зробити так, щоб це було зручно, комфортно і затишно.

А при необхідності зробити красу і порядок у вашому торговому залі з радістю допоможуть професіонали компанії «Корал».