Як впливати на психологію гостя за допомогою меблів?

Як впливати на психологію гостя за допомогою меблів?

Як впливати на психологію гостя за допомогою меблів?

Для того, щоб ваш заклад користувалося популярністю серед відвідувачів, дуже важливо грамотно підійти до вибору меблів для кафе чи ресторану. Адже всім зрозуміло, що якщо відвідувачеві буде некомфортно в закладі, то він більше ніколи не повернеться до вас, навіть не дивлячись на смачну їжу або низькі ціни на страви.

З чого почати вибір меблів для закладу?

При бажанні мати власне кафе, ресторан або інший заклад громадського харчування, варто визначитися з вибором того, чим точно буде користуватися клієнт - меблями. В першу чергу, це столи і стільці. Вони повинні бути не тільки зручними, але і мати презентабельний зовнішній вигляд. Якщо в улюбленому закладі клієнт має можливість зручно розташуватися і відпочити, то напевно, він захоче відвідати його ще раз. Атмосфера закладу повинна мотивувати клієнта, спонукати до дій, або навпаки, розслабляти. Якщо відвідувач відчуває себе комфортно, то нічого не буде відволікати його від насолоди стравами.
Центральною частиною закладу є барна стійка, без якої приміщення може виглядати сумно і нудно. Завдяки барній стійці, є можливість створювати справжнє свято, в якому головним героєм буде маг - бармен, який на очах у відвідувачів зможе здійснювати справжні шедеври з напоїв.
Крім барних станцій, столів і стільців для закладів, варто подбати про те, щоб обладнати літні майданчики, якщо такі є в ресторані. Для використання на вулиці найкраще підійдуть пластикові столи та стільці, плетені меблі з лози або синтетичних матеріалів.


Основні вимоги до меблів для закладів


Перед тим, як купити меблі для кафе, ресторанів або інших закладів громадського харчування, важливо врахувати всі параметри, такі як:
• Висока відповідальність.
• Зручність, комфорт і функціональність.
• Міцність, довговічність виробів.
Важливо, при виборі меблів, врахувати всі габарити приміщень і самої фурнітури, форми і колірну гамму конструкцій. Якщо мова йде про обідніх столах, то варто звернути увагу на розмір стільниці та її форму, на стійкість конструкції. Для того, щоб відвідувачеві було комфортно насолоджуватися замовленими блюдами, потрібно врахувати ці параметри. Адже навряд чи клієнт буде радий, якщо йому доведеться обідати за маленьким столом, який хитається.
При цьому не варто забувати про правильний догляд за меблями. Адже навіть якщо ваш заклад працює не перший рік і меблі вже не зовсім нова, при правильному догляді ви зможете значно збільшити термін її експлуатації і зробити її комфортною для застосування вашим відвідувачами.