Як вибрати барну станцію. Відмінності та особливості конструкцій

Як вибрати барну станцію. Відмінності та особливості конструкцій

Як вибрати барну станцію. Відмінності та особливості конструкцій

Наближається літній сезон. Так чи інакше, життя продовжується, а з ним і сезонні радощі, і пов'язані з ними смаколики. Козир літа - можливість насолодитися всілякими прохолодними напоями. Кількість замовлень коктейлів з настанням тепла в діючих закладах зростає в рази, а якщо мова про сезонний бар, то це взагалі незаперечно - пора подумати про організацію зручної та продуктивної ділянки для приготування барного меню. Для цього у комплектації бару завжди передбачають барну станцію, відому всім барменам. Ми виготовляємо їх уже жоден рік. За цей час була можливість поспілкуватися з багатьма клієнтами, вислухати побажання, втілити їхні фантазії у життя. І в цій статті хочемо поділитися тими доробками, що накопичилися за деякий час. Можливо, ця зібрана в одній статті інформація допоможе вам визначитися з компонуванням бару.

Призначення барних станцій

Для ефективної роботи кожного бармена необхідні зручні умови, і станція бармена є ключовим елементом у цьому процесі. Виробники пропонують різні види й елементи станцій бармена, зокрема:

  • Барна станція: оснащена ванною для мийки, знімними рейлерами для пляшок, відділеннями для зберігання льоду, гастроємностями для ягід, фруктів, нарізок, ємностями для води, напоїв, соків і сміттєприймачем.
  • Фреш станція: виконує функцію підставки для соковижималки, з похилими лотками для цитрусових і фруктів під стільницею.
  • Кава-станція: обладнана ємністю для збору гущі та інвентарною полицею.
  • Спіл-стоп підставка: призначена для келихів, запобігає проливанню напоїв.

Станція бармена відіграє дуже важливу роль під час обслуговування клієнтів у розважальних закладах. Вона дає змогу організувати роботу бармена максимально продуктивно і результативно, не тільки завдяки зручності та комфорту працівника, а й завдяки своїй широкій функціональності. Правильне обладнання має розміщувати безліч відсіків і піддонів, бути багатошаровим, щоб усе необхідне – алкоголь, фрукти, лід, прилади для коктейлів, посуд – було завжди під рукою в бармена.
 

Переваги станцій бармена

Вирушаючи до ресторану, кафе або бару, люди часто бажають не тільки смачно поїсти, а й розслабитися. Робота досвідченого бармена заворожує, і якісна барна станція дає змогу довести всі дії до досконалості. Основні переваги використання такого професійного обладнання:

  1. Естетика і декор: красиве обладнання може використовуватися як декор, підкреслюючи унікальний стиль закладу.
  2. Ефективність і продуктивність: максимально укомплектована станція бармена економить час на приготування напоїв, підвищуючи продуктивність роботи персоналу.
  3. Зручність і порядок: обладнання, що відрізняється продуманим дизайном, допомагає підтримувати порядок і чистоту в закладі, тримати все необхідне під рукою.
  4. Довговічність і догляд: нержавіюча сталь високої якості стійка до механічних пошкоджень і легка в догляді.
  5. Доступність і окупність: в інтернет-магазині Корал представлені барні станції за доступними цінами, забезпечуючи швидку окупність.
  6. Клієнтоорієнтованість: бармен, маючи під рукою якісне обладнання, може повністю віддати увагу клієнтам, залучаючи їх віртуозними трюками та душевними розмовами.
  7. Якість: усі станції пройшли професійну діагностику та технічне обслуговування, підтверджене довгостроковою гарантією.

Вибір правильної станції бармена є ключовим фактором в успішному веденні барного бізнесу. Це не просто обладнання, а інструмент, який дає змогу збільшити потік клієнтів і отримати істотний прибуток. Станція бармена забезпечує вільний доступ до посуду, інгредієнтів та інвентарю, роблячи процес приготування напоїв максимально ефективним і зручним. Вона гармонійно інтегрується в загальний інтер'єр закладу, додаючи стилю. Завдяки продуманій конструкції та якісним матеріалам, барна станція стає невід'ємною частиною бару, де кожен клієнт може насолодитися майстерністю бармена та унікальним атмосферним досвідом. Це інвестиція в якість обслуговування та рівень задоволеності клієнтів, яка окуповується не лише матеріально, а й у формі лояльності та визнання закладу відвідувачами.