Як заробляти на кіоску з товарами?

Як заробляти на кіоску з товарами?

Як заробляти на кіоску з товарами?

Дуже часто вітчизняні власники кіосків роблять серйозну помилку, через яку вони не можуть отримати той очікуваний рівень доходу, який був запланований в їх бізнес-плані. Найчастіше це стосується оформлення самого кіоску, асортименту товару, що продається, наявність спеціальних пристосувань в кіоску в залежності від його спрямованості. Також це питання може стосуватися швидкості обслуговування. Так, наприклад, на вітрині товар знаходиться з одного боку, а всередині кіоску продавець його зберігає в іншому місці і при пошуку вироби затримує клієнта, ніж може викликати бурю негативних емоцій.

Кожен підприємець сам визначає, як йому зручніше покращувати систему обслуговування і як робити свій кіоск більш привабливим в очах потенційного клієнта. Але можна придивитися до досвіду зарубіжних компаній цього ж напрямку і можливо, почерпнути для себе корисні поради.

Досвід іноземних компаній по установці кіосків з товарами

Хоч багато великих міст вважають ларьки пережитками минулого, все ж на вулицях великих туристичних міст світу можна зустріти різноманітні кіоски. Боротьба чиновників міст полягає в заміні звичних нам ларьків на стаціонарні невеликі павільйони, які навпаки можуть ставати справжніми пам'ятками міста.

Греція називає свої ларьки «периптеру» - це справжнє досягнення Афін. Такі кіоски встановлюються за ініціативою держави, яке потім передає їх в роботу приватним підприємствам. Вони мають дах, яка значно виступає за межі кіоску і тим самим є обмежувачем торгової площі. Найчастіше такі ларьки спеціалізуються на торгівлі виробами імпульсивного попиту: жуйками, цукерками, батарейками. Кожен орендар може доповнювати кіоск холодильними установками або іншим обладнанням в залежності від своїх уподобань і потреб.

В Америці все кіоски виконуються в однаковій формі, але можуть відрізнятися кольором і розміром. Зустріти їх можна практично скрізь по Нью-Йорку. Модель сучасного Нью-Йоркського кіоску має дизайн ларьків 20 століття, але конструюються з урахуванням всіх сучасних вимог, трендів і тенденцій. Такі ларьки раніше можна було об'єднати в єдину торговельну ланцюжок за рахунок їх схожого дизайну.

В Атланті розроблена навіть спеціальна програма з підтримки вуличної торгівлі та допомоги малому бізнесу. В рамках такої програми, влади стежать за зовнішнім виглядом кіосків, роблячи їх привабливими для клієнтів.

Особливою увагою завжди відрізняються газетні кіоски в Великобританії, які побудовані в формі купола. На сьогоднішній день в таких кіосках продаються товари to go. Виконуються такі кіоски з алюмінію, який оформляється під