Магазинні полиці: на що найкраще орієнтуватися при виборі?

Магазинні полиці: на що найкраще орієнтуватися при виборі?

Магазинні полиці: на що найкраще орієнтуватися при виборі?

Найбільш простий компонент торгового обладнання - полиця (виріб з меблів з горизонтальною основою і без передньої стінки, який відмінно підходить для зберігання різних предметів).

Важливим критерієм приросту прибутку є правильна організація торгової площі. Коректне розміщення продукції торговому залі будь-якого бутика дає можливість покупцю можливість знайти і швидко вибрати потрібний товар.

Торгові полиці для магазинує інструментом демонстрації товару. Основна їх мета – продемонструвати товар із найкращого боку. І звичайно ми рекомендуємо Вам підходити з усією серйозністю до покупки цього виду обладнання в торгівлі.

Найдавніша літописна згадка про полиці можна побачити у старовинних рукописах 2500 до н.е.

Виготовляють торгові полиці з різних матеріалів: пластику, дзеркала, дерева, звичайного скла, МДФ, ДСП та ін. Дуже часто вони оснащені підсвічуванням, у них є бортики та «кишені».

Часто полиці прикріплюють до стін, але лише декоративні варіанти полиць можуть, наприклад, кріпитися спеціальними системами тросів до стелі. Як настінні кріплення прийнято використовувати «вушка», «титани» і «пелікани».

 

Основні критерії вибору полиць для магазину

Торгові полиці для магазинів- Це обладнання для торгівлі, виготовлене у великому асортименті. Для правильного вибору необхідно оцінити виріб за такими параметрами:

✓конструктивне виконання, основна мета якого – наочний показ товару;

✓функціональність. Стелажі та полиці повинні бути якнайзручніше у використанні як для клієнта, так і для продавця;

✓Розмір. Залежатиме від майданчика робочого приміщення та висоти стель. Краще грамотно спланувати простір. І воно приноситиме дохід з кожного міліметра торгової площі;

✓матеріал, з якого виготовляється торгове обладнання. Залежить від інтер'єру та робочого залу, припустимо, в аптеці стелажі часто бувають скляні, а в ресторані встановлюють дерев'яне торгове обладнання;

✓міцність кріплення. Після встановлення обладнання ніхто не повинен сумніватися у надійності кріплень;

✓модульність. Дає нам привід додавати ще якісь елементи, якщо це необхідно;

✓дизайн. Дуже добре, якщо торговий зал привабливий та багатофункціональний. Адже те, як виглядає обладнання так само важливо при виборі дизайну.

Щодо кінцевого пункту важливо відзначити, що незвичайні форми – це оригінально, але не треба забувати народну мудрість «чим простіше, тим краще», тому що торгове обладнання не повинно перемикати увагу клієнта від товару.

 

Традиції, що склалися

З динамічним розвитком торгівлі стали з'являтися полиці, стелажі та інше. За допомогою подібних обладнання оформляли вітрини та торгові зали. За тривалий час стали з'являтися деякі традиції щодо використання різних категорій полиць.

Цікаво, що ранні вітрини стали з'являтися на початку ХХ століття, кількість магазинів з великою швидкістю зростала, що і спричинило стрімкий потік потенційних клієнтів. У 1909 році в столиці старовинної Англії з'явився магазин - універмаг, стелажі якого навіть уночі горіли, щоб покупці могли спостерігати товар.

Тільки з практикою стало зрозуміло, що для дрібної та найлегшої продукції зручними залишилися три ярусні металеві стелажі – вітрини. Вони так само підходять для продуктової продукції. За подібними торговими прилавками комфортно та легко доглядати.

У супермаркетах великою популярністю наділені полиці як глибоких стелажів, які мають кілька ярусів.

У більшості випадків, взуттєві магазини закуповують стелажі із пластику та металу, нижній ярус яких виготовлений за моделлю шафи з дверима, що найбільш комфортно для заощадження взуття.

Будівельні магазини – закуповують стелажі з металу – пластику.

Полиці з нахилом найкраще підходять для компакт-дисків, стійки, що стоять – для невеликої продовольчої продукції.

Невірно припускати, що те саме торгове обладнання підходить для різної категорії товарів. Усім товаром свої місця. Якщо викладений товар зрозумілий і логічний для охочих його придбати, тоді немає сенсу витрачати велику кількість часу для пошуку конкретної речі. І звісно, ​​за економію часу клієнти готові платити!