Оснащення магазину нижньої білизни та колготок торговим обладнанням
Оснащення магазину нижньої білизни та колготок торговим обладнанням
Оснащення приміщення торговим обладнанням– один із головних моментів для підприємця, перед відкриттям свого власного магазину спідньої білизни та колготок. Найкраще звертатися до професіоналів, які допоможуть створити правильний та гармонійний інтер'єр. І не перезавантажать при цьому зайве простір.
Але зараз ми готові поділитися з Вами невеликими секретами, які допоможуть зробити необхідний вибір при оснащенні магазину самостійно.
Функціональність на максимум та зовнішня привабливість
Для максимальної функціональності застосовують торгове обладнання універсального типу, яке дає можливість демонструвати товар у різних напрямках (горизонтальному та вертикальному), а також робити їх швидку заміну. Для демонстрації купальників та спідньої білизни традиційною виставою залишається фронтальне вішало, яке дозволяє розміщувати продукцію з лицьового боку.
Найпривабливіше виглядають вертикальні перфоровані стійки модульних систем. Найчастіше торгові конструкції для магазинів колготок та спідньої білизни бувають:
- настінними– вони розташовані по всьому периметру робочої торгової площі та вимагають жорсткого, надійного кріплення до стіни. Так само бувають пристінні конструкції, які мають власний жорсткий каркас і не потребують додаткових кріпильних з'єднань.
Якщо площа невелика – найкраще встановлювати настінний вигляд конструкцій, так як зменшується вартість виробу, габарити обладнання, але стіни і перегородки торгового залу повинні підходити під вимоги кріплень.
Для таких товарів можна використовувати тумби - накопичувачі з висувними скриньками.
- Обладнання для установки в центрі приміщення – дозволяє двостороннє розміщення товарів, що дозволяє зробити викладку найбільш суттєво та уявити якомога більшу кількість продукції. У подібному типі виробу не обійтися без каркаса, але є можливість вибирати обладнання, яке не містить потужних глухих перегородок і боковин.
- Розрахунково – касовий вузол.Якщо стандартний розмір такого прилавка 90х50х90 см, то площа установки менше одного квадратного метра, а простір касової зони буде більшим у три – чотири рази, що при нестачі вільного простору суттєво витіснять товарні погонні метри. Для того щоб такого не було, можна скоротити касове місце за рахунок втрати пакувального столу або виготовити нетиповий розрахунковий вузол, взявши за основу власні параметри торгового приміщення.
- Примірна зона- Залежить від бажання підприємця, але важливо помітити, що повноцінні примірювальні кабінки (не ширми або завіси) у бутиках спідньої білизни, є показником високого статусу. Правда створення подібних кабін призводить до зменшення і так невеликого простору, тому оптимальним рішенням стане кутове розміщення зони примірки.
- Демонстраційні форми– це привабливі око покупця ростові манекени, які використовують для оформлення фасадних вітрин магазину або торгової площі. Тільки якщо магазин не має достатньо вільного простору, навіть подібне виставкове обладнання губиться з новомодною моделлю. Тому, рекомендуємо замовити малу демонстраційну форму, яка має величезну різноманітність форм і якість виконання і нічим не гірше скульптурних «братів».
Для того щоб невеликому магазину зробити достатнє освітлення, необхідно використовувати стельові джерела світла, які при маленькому залі не спричинять великих фінансових витрат. Якщо розмістити світлові джерела і прив'язати до меблів – це призведе до збільшення та ускладнення загальної конструкції. Якщо ми хочемо візуально зробити простір більшим – не використовуємо темні насичені відтінки. В цілому, будь-які колірні рішення для дизайну магазину нижньої білизни та колготок маленького торгового залу дотримуються простих правил.
Підбирайте нейтральну, теплу гамму відтінків для створення спокійної та затишної атмосфери. За допомогою застосування світлих, холодних кольорів, ми розсуваємо стіни та збільшуємо висоту стелі. Не рекомендується використовувати величезну кількість декорації та одиночних світлових панно. Насправді буде набагато красивіше, якщо розмістити кілька світлових панелей або зображень невеликих форматів.
Такі прості рекомендації допоможуть створити затишний магазин, але для створення успішних продажів необхідно врахувати всі основні параметри торгової площі, підібрати асортиментні товари та їх правильне розташування, а також грамотно оформити кожну зону магазину.