Планування торгового залу - запорука ефективних продажів

Планування торгового залу - запорука ефективних продажів

Планування торгового залу - запорука ефективних продажів

Багато хто може не знати, але саме торговий зал є найважливішим інструментом у прийнятті рішень клієнта про бажання здійснювати покупки. Таким чином від грамотного оформлення залу залежить успіх магазину. При цьому, щоб оформлення дійсно приносило свою користь, дуже важливо врахувати кілька важливих правил:

  • Правильно поєднувати продукти і не розташовувати рибу, наприклад, поруч з прилавками для овочів і фруктів.
  • Організувати комфортне переміщення клієнтів по всій торговій точці.

Дотримання цих простих правил гарантує максимальний прибуток і високий відсоток відвідування магазину. Також маркетологи зазначають, що основна маса покупців, потрапляючи в торговий зал, починають рухатися справа наліво. Саме тому краще всього забезпечити вхід праворуч, а вихід зліва.

Який може бути планування магазину?

Залежно від виду продукції, що продається, вибирається і варіант планування. Дослідження показують, що майже 90% покупців обходять магазин по периметру, звертаючи уваги на торговельні стелажі, Розміщені під стінкою, і тільки половина відвідувачів пробігаються по середніх рядах. Саме тому всі популярні товари в магазині найчастіше розміщуються праворуч від входу.

Виходячи з наданих маркетингових досліджень, можна виділити такі види планування:

  • Граблі - максимальна оптимізація торгової площі, при якій є можливість розмістити велику кількість рядів.
  • Сітка - найбільш часто використовувана конструкція всіх супермаркетів, в якій торгові стелажі розміщуються по всьому периметру залу.
  • Діагональ - логіка розміщення товарів не відрізняється від сітки, але має більш презентабельний вигляд.
  • Фрістайл - це вид розміщення вітрин, який популярний при незвичайної плануванні магазину. При цьому він має свій недолік - великі втрати корисної площі.

Варто відзначити, що сама правильне планування - це та, яка має на увазі грамотне перетин торгових рядів, розміщення вітрин і стелажів з необхідними товарами по правій стороні. При цьому важливо організувати просторе місце біля каси, щоб покупцям було комфортно.

Де купити торгове обладнання для магазину?

Якщо у вас виникла необхідність в тому, щоб купити торгове обладнання для свого магазину, супермаркету або гіпермаркету, слід відразу ж звертатися в інтернет-магазин «Корал». На сторінках нашого онлайн-каталогу ви знайдете найактуальніше обладнання, яке точно знайде застосування у вашій діяльності.

Наша компанія постійно працює над підвищенням якості продукції та послуг. Гнучкість виробничих технологій компанії «Корал» і індивідуальний підхід до клієнтів дозволяють максимально точно втілювати всі побажання клієнтів.

Вибираючи співпрацю з нами, ви гарантовано отримаєте професійну консультативну підтримку, оригінальні ідеї і швидке їх виконання. І ви ще сумніваєтеся, де купити торгівельне обладнання для своєї торгової точки?