Проект магазину без помилок. Як зробити так, щоб вітрина продавала?

Проект магазину без помилок. Як зробити так, щоб вітрина продавала?

Проект магазину без помилок. Як зробити так, щоб вітрина продавала?

Чи помічали ви коли-небудь, що одні магазини користуються величезною популярністю і до них постійно заходять клієнти, а інші чомусь залишаються поза увагою відвідувачів?

Пояснити, чому той чи інший магазин більш привабливий, можна посилаючись на такі важливі критерії, як:

  • Зручне місце розташування.
  • Відповідний стиль, крій одягу для конкретного клієнта.
  • Вигідна ціна.
  • Гарний сервіс.

Саме тому, часто буває дуже складно змусити людину відвідати нову торгову точку.

Але при відкритті магазину, потрібно мислити вже не як покупець, а думати про те, як залучити клієнтів, які можливо навіть не знають про ваше існування. З цим завданням найкраще справляються вітрини, які збільшують шанси зацікавити майбутнього споживача зайти всередину і ознайомитися з товаром.

Основні рекомендації оформлення вітрини для торгових точок різних типів

  1. Не варто економити на виділеному місці для вітрини

Маленька і непомітна вітрина не зможе бути оформлена досить привабливо, тому що не буде можливості ні установки хорошою підсвічування, ні манекена, ні будь-яких оригінальних декорацій.

При цьому установка манекенів буде не тільки складною, але і дивною. Адже манекен, який практично впирається носом в вітрину, явно не викликатиме бажання купити, швидше за все, його захочеться просто врятувати з ув'язнення.

Маркетологи і мерчендайзери відзначають, що площа, достатня для вітрини починається від 1,5 метра і досягає 2,5 метрів.

  1. Не варто уникати витягування вітрини і всього асортименту продукції в магазині

Потенційний покупець завжди повинен бачити основний асортимент товарів. Не варто акцентувати увагу тільки на костюмах, є ваш магазин спеціалізується також на продажу аксесуарів. Також важливо пам'ятати про те, що манекен не повинен бути «голим» на вітрині, потрібно надіти на нього мінімум 5 речей (одягу та аксесуари).

Якщо ви запропонуєте покупцеві не одну річ, а комплект, то це підвищить продажі магазину і навіть на етапі вибору, клієнт буде бачити, як наряд виглядає в реальному житті.

  1. По можливості створюйте вітрини по всій висоті

Психологами і маркетологами не раз відзначався факт, що покупка відбувається частіше в місцях, де клієнт бачить не тільки наряд, але і зможе розглянути ситуацію, в якій цей одяг можна застосувати. Тобто, візуалізація в 3D версії завжди дає свої плюси. Так само важливо подбати про те, щоб манекени були підібрані правильно: висота жіночого манекена в межах 175-178 см, чоловічого 185 см, крім цього, їх можна ще поставити на подіум. Це робиться для того, щоб акцентувати увагу клієнта не на обличчі манекена, а на вбранні.

Не варто забувати про вільний простір над головами манекенів. Буде великою помилкою залишити порожню білу стіну, не декоруємі нічим. При цьому, не потрібно триматися за стаціонарні елементи, адже завдяки швидко знімним конструкціям можна швидко змінити декорацію, підлаштуватися під певний сезон.

  1. Пам'ятайте про вітринне скло

Дуже важливо його оформляти різними написами або стікерами. Ви повинні говорити з клієнтом, спілкуватися, запрошувати його зайти в магазин.

  1. Частота переоформлення вітрин

Фахівці рекомендують міняти вітрину не менше, ніж 4 рази на рік. Як мінімум, це підготовка до кожного нового сезону, але хорошим рішенням при цьому буде зміна вітрини перед важливими святами - Різдвом, Новим роком, 8 березня, Хелловіном і т.д. Часто переоформлення вітрини говорить про важливу подію в житті магазину, яким хочеться поділитися з клієнтом.

  1. Оформлення освітлення вітрини

Краще вибирати гнучке освітлення, яке буде направлено на основні місця в магазині. Важливо, щоб світло потрапляло в ті точки, на яких вам хочеться акцентувати увагу клієнта. Рекомендується притискати світильники близько до вітринне скло, для того, щоб була можливість вивертати їх в потрібну сторону.

Якщо магазин знаходиться в торговому центрі, дуже важливо порівнювати свою вітрину з сусідами. Якщо рівень освітлення вашої вітрини значно поступається, то можете бути впевнені, що увагу клієнта ви втратите. Зробивши правильні висновки в питанні висвітлення, ви точно будете виділятися серед інших.

  1. Заповнення вітрини дрібними товарами

Багато магазинів спеціалізуються на реалізації дрібних товарів, саме тому буває складно їх презентувати набольших вітринах.

Найбільш простим рішенням виходу з даної ситуації є заповнення її світлом. Не важливо, на якій відстані від вітрини буде знаходитися клієнт, головне, щоб вітрина могла вловити його увагу. Крім цього, для залучення уваги потенційних покупців часто вітрини декоруються великими деталями товару або абстрактними малюнками.

 

При оформленні власної вітрини дуже важливо прислухатися до порад професіоналів, але в іншому - справа вашого смаку. Але варто пам'ятати, що вітрина - це важливий інструмент, який працює на залучення уваги відвідувачів. Те, що може подобається вам, часто може не підійти до смаку вашої цільової аудиторії.

Саме тому, під час оформлення вітрини, можна покладатися на свої сили, а можна замовити послугу оформлення торгової вітрини у компанії «Корал», фахівці якої допоможуть у створенні продає вітрини і підвищенні пробули вашого магазину.