Роль мерчандайзингу в процесі здійснення покупок

Роль мерчандайзингу в процесі здійснення покупок

Роль мерчандайзингу в процесі здійснення покупок

Статистичні та маркетингові дослідження показують, що 80% успіху покупок того чи іншого товару залежать від його грамотної презентації, і тільки 20% - від характеристик самої продукції. Саме тому в діяльності будь-якої торгової точки просто неможливо обійтися без мінімальних знань правил мерчандайзингу.

Фахівці галузі маркетингу і торгівлі вивчають психологію поведінки клієнтів в магазині, частоту і статистику їх покупок. Виходячи з отриманих даних роблять викладку товару на прилавку.

Основні правила мерчандайзингу в продуктовому магазині

1) Головне і незаперечне правило - самі ходові і маржинальні вироби краще розміщувати в дальній кут, при цьому каса повинна перебувати рівно навпаки таких товарів. При такому розміщенні торгового обладнання, потенційному покупцеві доведеться обійти весь магазин, і він явно зможе звернути увагу на щось ще крім своєї основної покупки.

2) Важливо розташовувати товари так, щоб вони не губилися на полицях. Кращими помічниками в цьому питанні виступають торгові стелажі. А вже до них додатково кріпляться допоміжні аксесуари, рекламні матеріали, Такі, як наприклад, стійки для підлоги з пластиковими рамками https://koral.biz.ua/reklamnye-materialy/stojki-napolnye-s-plastikovymi-ramkami/.

3) Найпопулярніші вироби магазину рекомендується розміщувати на 15-20 см нижче рівня очей. Таким чином клієнт тільки зможе знайти той товар, який йому потрібен. На найзручніших полицях розміщують ті продукти, які приносять максимальний прибуток магазину, або залежалися товари, які необхідно реалізувати максимально швидко.

4) Найкраще використовувати торгове обладнання в магазинах і супермаркетах для того, щоб акцентувати увагу на певному продукті. Це можна зробити декількома способами:

  • Створенням кольорових плям - розміщення товарів одного кольору.
  • Створення композиції з продукцією однієї торгової марки.
  • Використання допоміжних аксесуарів для торгових стелажів, Наприклад різнокольорових Цінникоутримувачі.
  • Використання різних рекламних матеріалів таких як, стопери, диспенсери, банери, стенди і т.д.

4) Необхідно час від часу міняти місце розташування продукції. Цей момент обумовлений тим, що клієнт звикає до однієї обстановці і з часом перестає помічати інші полки. Це призводить до того, що в маркеті з'являються мертві зони, де завжди знаходиться товар, який майже не приваблює відвідувачів. Після перестановки клієнт торгової точки починає по-новому знайомитися з асортиментом магазину і відчуває певні зміни в його звичайному житті.

Де і як купити допоміжні матеріали та торгівельне обладнання для ефективного мерчандайзингу?

Компанія «Корал» багато років займається реалізацією різних видів торгового обладнання, тому може похвалитися своїм професіоналізмом в даній області. Всі види торгового обладнання виконуються з якісних матеріалів, тому точно зможуть прослужити багато років.

Завдяки зручному онлайн-каталогу є можливість оглянути і вибрати всі необхідні конструкції для роботи магазину і купити торгове обладнання недорого оптом чи вроздріб. Звертайтеся до менеджерів компанії «Корал» за допомогою у виборі або за консультацією, щоб придбати конструкції на найвигідніших умовах.