Торгівельне обладнання: акцент на продукції, а не на місці, де вона розташована
Досконалість і індивідуальність – це мета, якої прагне досягнути власник будь-якого магазину. На невеликій території необхідно розмістити чимало різного товару. Та й розмістити слід так, аби це не мало „базарного вигляду”, а навпаки приваблювало і знаходилось у місці наглядному і зручному для покупця. Надати презентабельного вигляду вашому товару допоможе торгівельне обладнання. Зокрема, дизайн обладнання, яке виготовляє компанія “Пітон” залежить виключно від бажання його власника.
Строгий стиль торгівельного обладнання дозволить зосередити увагу клієнта виключно на продукції. Адже достойне оформлення магазину підкреслюється не „стильовими надлишками декору”, а правильним компонуванням торгових вітрин, стелажів, вдалим використанням простору, грамотним відбиранням кольорової гами. Вони не лише зекономлять ваш торговий простір, але й підкреслять респектабельність вашого магазину. Власне, оформлення продукції, а не стелаж чи вітрина повинні привертати увагу клієнта.
Торгівельне обладнання - це засіб експонування продукції, і чим менше його видно, тим краще. Це як сервіс: якісний сервіс непомітний. Необхідно робити акцент на продукції, а не на місці, де вона розташована. Лише у страшному сні можна уявити собі ситуацію, коли покупець, замість того, щоб взяти із вітрини морозиво, довго розглядає модний бренд холодильного обладнання.
Особливу увагу належить приділяти світловому оформленню. В невеликих магазинах чи у відділах торгових комплексів рекомендується використовувати верхнє освітлення. Його можуть забезпечити вмонтування над стелажем, дзеркальною вітриною і світлові елементи направленої дії.
Також треба враховувати можливість розміщення рекламних матеріалів. Використання рекламних атрибутів, як і фірмового стилю виробника в елементах торгового обладнання, підвищує статус магазину. Популярними є фірмові стелажі, прилавки, вітрини. Але, окрім плюсів, у них є і мінуси. Наприклад, стелажі різних виробників відрізняються кольоровим і стильовим наповненням. А єдине стильове оформлення – передумова успіху вашого бізнесу.
Було б ідеально, якби завжди враховувалась залежність кольору торгового обладнання від умов розміщення товару і його особистих характеристик (матеріал з якого він виготовлений, колір, приналежність). Особливо це стосується презентації товарів сегменту non-food. Продати чорні черевики з чорної полиці майже нереально. Адже, чим більша цінова категорія товару, тим більші вимоги до його презентації, і тим ретельніше потрібно вибирати колір і тип торгового обладнання, а також аксесуари (освітлення, дзеркала і т. п).
Безсумнівно, відповідність кольорової гами торгового обладнання кольору дизайну магазина створює загальному вигляду концептуальну завершеність. Більшість спеціалістів вважають, що для покупця в магазині необхідно створити особливий настрій. На позитивне сприйняття товару впливає вигляд, конфігурація і колір обладнання, яке встановлено в торговому закладі. Конфігурація обладнання також впливає і на роботу персоналу: наскільки зручно розміщати товар на стелажах, як часто потрібно його поправляти тощо.
Необхідно намагатись використати усю площу, маленького чи порівняно великого торгового приміщення. Так, магазини, де площа дозволяє експериментувати, ефективне розміщення меблів має забезпечити повний доступ відвідувачів до товару. У невеликих магазинах розміщення можна вважати ефективним, якщо вдалось розмістити товар у вільному доступі.
Отже, за будь-яких обставин, визначальним у розміщенні є – максимальна доступність представленої продукції на стелажах, вітринах і прилавках.
Кожен відвідувач магазину – потенційний покупець. І не важливо прийшла людина з метою щось купити чи просто із-за цікавості. За умови правильного підходу до торгового обладнання, ваші відвідувачі стануть вашими клієнтами. Основне – відкритість представленої продукції. Досягнути цього можна за допомогою зменшення кількості перегородок і додаванням дзеркал в торгівельне обладнання. Будь-який стелаж, вітрина чи прилавок – все торгівельне обладнання повинне працювати на досягнення успіху! Воно повинно допомагати покупцю вибрати необхідний товар.
На закінчення, в умовах жорсткої конкуренції торгових закладів перевагу має той, хто готовий зробити внесок в якісний інтер’єр і сучасне торгівельне обладнання, пам’ятаючи про гармонію цих складових.