Варіанти планування торгової площі

Варіанти планування торгової площі

Варіанти планування торгової площі

Від планування торгової зали залежить технологія продажу. Необхідно створити цілісне оформлення торгової точки для постійного прибутку Вашого магазину. На сьогоднішній день є багато різних варіантів планування торгової точки. Величезний шмат роботи лежить на креативному підході дизайнера, але так само без знання спеціальних умов планування, Вам не вдасться досягти високих рівнів продажів.

Як створити дизайн проект з розстановки торгового обладнання

Правильне планування магазину здійснюється лише за комплексного підходу та створення правильної технології планування торгового приміщення. Основними факторами, що впливають на створення дизайну – проекту будь-якого магазину є:

- загальна концепція торгової площі та її позиціонування;

- спрямованість на конкретну цільову аудиторію проекту;

- Супровід дизайнера з оформлення торгової точки;

- додаткові заходи, за яких здійснюється швидкий продаж товарів.

Компанія «Корал» пропонує послуги з планування чи дизайну проекту для торгових приміщень. Ми допоможемо правильно розпланувати торгове приміщення Вашого магазину, використовуючи простір на максимум, а також створимо модний дизайн, щоб Ви змогли залучити ще більше покупців у свій бізнес.

Які види планування приміщення?

По всій країні дизайнери застосовують кілька видів планування серед торгових площ, а саме:

Боксова система розміщення обладнання- Припускає поділ торгової площі на окремі сегменти.

«Петля»- найпоширеніший вид планування, який використовують більшість торгових площ (від найменших до великих). У центрі зали розміщують невисоке обладнання, а по периметру стіни торгового приміщення мають високі стелажі.

Лінійне плануванняторгової площі часто застосовують супермаркети та невеликі продуктові магазини. Вона у тому, щоб товари та проходи з-поміж них розміщувалися паралельно друг від друга. За цією концепцією вибудовують ряд торгових конструкцій. За допомогою такого виду планування забезпечується відмінний огляд усіх вітрин та підвісних вивісок. Покупці не юрмляться, є вільне місце для проходження між торговими рядами. Лінійне планування дозволяє створювати добрі умови для викладання товарів. Завдяки зміні довжини ліній Ви можете регулювати потік відвідувачів у торговому приміщенні.

Змішане планування– дозволяє комбінувати поздовжнє та поперечне розміщення ліній стелажів та прилавків, часто її використовують у досить великих магазинах самообслуговування та супермаркетах з величезним торговим простором. Лінії острівних гірок розбиваються проходами, щоб уникнути скрути проходу покупців. Ідеальною довжиною вважається близько чотирьох метрів біля стіни, три метри в середині зали та до двох метрів поряд з касою.

Вільне плануваннязала передбачає підхід розміщення торговельного обладнання без конкретної концепції, залежно від певної форми приміщення.

Виставкове планування– призначена для великих товарів, які розміщують на спеціальному устаткуванні за периметром торгового залу, утворюючи виставку продукції.

 

Секрети успішної реалізації товару

Після численних досліджень, експерти зробили висновки, що різні торгові зали зі своєю площею зовсім не зіставлені своїй кількості продажів: що далі люди занурюються всередину рядів магазину, то повною мірою зменшується важливість наступних товарів.

Найбільше реалізованого товару посідає початкову торгову площу – близько 50% обороту магазину. Середня та дальня зони приносять близько 20% та 10% продажів. Для того, щоб отримувати додатковий прибуток, необхідно в зоні інтенсивної торгівлі розмістити товари, які купують і мають попит у покупців.