Види цінників

Види цінників

Види цінників

У більшості електронних цінників екран виконаний на основі електронного паперу (технологія E-ink, електронне чорнило). Для простоти розуміння це та ж технологія, яка використовується в електронних книгах. Оскільки цінник є пристроєм, який живиться автономно від вбудованої батареї, то технологія електронного паперу ідеально підходить для цих цілей завдяки низькому рівню енергоспоживання.

У середньому від однієї батареї цінник працює 5 років, залежить від частоти оновлення цін, т.к. саме під час передачі даних та зміни зображення на екрані витрачається основна частина енергії.

Також під час виготовлення екрану може використовуватися технологія LCD, тобто. РК екран із сегментними алфавітно-цифровими полями.

За технологією виведення зображення:

  • Цінники на основі електронного паперу
  • Цінники на основі LCD

За типом зображення:

  • Графічні (на екран можна вивести будь-яку інформацію)
  • Сегментні (на екрані відображається лише ціна та валюта)

Також цінники бувають:

  • Двоколірні – чорно-білі
  • Триколірні – чорний, білий або червоний, або жовтий.

Ще одна особливість графічних цінників – вони мають від 4 до 8 сторінок, що дає змогу показувати ще більше інформації.

Додатково на фронтальній частині цінників Hanshow є світлодіодний триколірний LED-індикатор, який можна використовувати в службових цілях або для оповіщення покупця про акції та спец. пропозиціях для більшого залучення уваги, або повідомляти про терміни зберігання та запаси товару на полиці. Зручно використовувати цей індикатор для позначення товарів власних торгових марок мережі (private label).

 

Технологія NFC у цінниках

Опціонально цінники можуть оснащуватися чіпом NFC (Near Field Communication). За допомогою цієї технології покупець може піднести смартфон до цінника та отримати додаткову інформацію про товар, може зайти на сайт магазину чи товару, залишити відгук у соц. мереж або отримати індивідуальну пропозицію в рамках програми лояльності магазину або мережі.

Саме завдяки перерахованим маркетинговим можливостям електронних цінників марки HANSHOW – компанія-виробник запровадила іншу назву своїм для своїх цінників:

Interactive Shelf Label (ISL)- Тобто. непросто електронні цінники, а «Інтерактивні Цінники», тобто. цінники, які взаємодіють із покупцем.

Передача даних на цінникздійснюється одним із двох способів: інфрачервоний канал зв'язку або радіо-канал. Більшість виробників використовують у своїх цінниках передачу з урахуванням радіосигналів.

У своїх цінниках Hanshow реалізували передачу даних на частоті 2,4 ГГц (але не частотах wi-fi). Компанія розробила свій унікальний протокол передачі даних, який відрізняється підвищеною надійністю передачі даних, дозволяє бачити статус цінника і розуміти, що цінник знаходиться в системі і «не відпав» або не розрядився. із цінником є ​​зворотний зв'язок.

При розробці протоколу передачі інженери Hanshow реалізували блокову систему передачі, тобто, блок "ціна", блок "найменування товару", блок "опис товару" та ін. Відповідно, якщо потрібно змінити тільки ціну на ціннику, то на цінник передається лише блок "ціна".

Дана особливість цінників Hanshow дозволяє швидше оновлювати інформацію на цінниках в мережі, а передача на цінник меншої кількості байт – менше навантаження на батарею, відповідно підвищується час автономної роботи одного цінника!