Вибираємо правильний манекен

Вибираємо правильний манекен

Вибираємо правильний манекен

Правильні манекени можуть суттєво змінити здатність магазину одягу залучати нових покупців та збільшувати продажі. Замість того, щоб представляти предмети одягу на рухомій стійці, ви можете помістити їх у реалістичну людську форму, на яку клієнти реагуватимуть більш позитивно. Але з такою кількістю різних типів манекенів, доступних на ринку, як дізнатися, який із них підходить для вашого магазину?

Фіксована чи регульована постава?

Фіксовані манекени пожвавлюють однофамільців, залишаючись у стаціонарному «фіксованому» положенні. Це означає, що ви не можете повертати руки, лікті, ноги і т. д. Багато власників роздрібних магазинів віддають перевагу фіксованим манекенам, тому що вони зберігають свою форму. У покупця немає жодних шансів випадково натрапити на манекен фіксованої позиції та змінити свою форму.

З іншого боку розташований манекен з регульованою поставою, який можна регулювати на різних суглобах та придатках. Перевага наявності манекена з регульованою поставою полягає у можливості змінювати його форму та зовнішній вигляд. Якщо ви втомилися дивитися на один і той же манекен тиждень за тижнем, але не хочете купувати новий манекен, ви можете змінити його положення, щоб створити абсолютно новий зовнішній вигляд. Манекени регульованої пози також корисні для демонстрації різних аксесуарів, таких як капелюхи або парасольки, тому що ви можете відрегулювати руки манекена, щоб вони виглядали так, начебто вони тримають або використовують аксесуар.

 

Примарні манекени для фотографій товару.

Чи плануєте ви робити фотографії продуктів для розміщення на веб-сайті вашого магазину чи у фізичному каталозі продуктів? Правильні фотографії покращать товари вашого магазину, представивши їх найбільш привабливим способом, тому важливо вибрати потрібний манекен для цього завдання. Наприклад, фотографувати сорочки, що висять на вішалці або дошці для кілочків, не дуже приємно, оскільки покупці не бачать, як вони виглядають у людській подобі. Проте розміщення сорочки на манекені створить більш реалістичний вигляд, якого можуть ставитися покупці; Таким чином, підвищення продажів у процесі.

Замість використання звичайного манекена для фотографування одягу та продуктів вашого магазину, ви повинні використовувати невидимий примарний манекен. Примарні манекени пожвавлюють своїх однофамільців, створюючи враження невидимого манекена. Руки, голова, ноги та інші частини можуть бути легко видалені, тому одяг виглядає так, ніби він ширяє в повітрі. Завдяки тому, що ваш одяг здається ширяє в повітрі, ви можете робити феноменальні фотографії, не відволікаючись від придатків манекена. Ці фотографії можуть бути використані в каталозі товарів вашого магазину, брошурі, на веб-сайті або будь-якому іншому маркетинговому матеріалі.

Гендерні питання

При виборі манекена для магазину одягу слід враховувати ще й підлогу. У вас є один із трьох варіантів: чоловічий, жіночий або не відноситься до підлоги. Подумайте про продукти, які пропонує ваш магазин, а також про цільову аудиторію. І вже виходячи з цих даних виберіть підлогу, яка найкраще відповідає баченню вашого магазину. Наприклад, якщо у вашому магазині продаються чоловічі костюми великого та високого зросту, вам, безумовно, буде краще з чоловічим манекеном. Але якщо ваш магазин продає жіночі сукні, то жіночий манекен буде дуже доречним.

Звичайно, бувають випадки, коли у вашому магазині мають бути чоловічі та жіночі манекени. Якщо ваш магазин продає як чоловічий, так і жіночий одяг, то, ймовірно, варто включити манекени обох статей.

Скільки це коштує?

Ціноутворення завжди є фактором, який слід враховувати при покупці для роздрібної торгівлі одягом, і манекени не є винятком. Якщо ви зрештою витрачаєте занадто багато, вам може бути важко оплачувати інші рахунки, необхідні для ведення вашого бізнесу.

Матеріал.

Не забудьте розглянути матеріал, з якого виготовлений манекен. Деякі манекени мають твердий корпус, що забезпечує високий рівень захисту від пилу, сміття та пошкоджень. Інші манекени, однак, розроблені з м'яким корпусом. Ці «м'якотілі» манекени особливо популярні серед модельєрів, які роблять свій одяг. М'який корпус дозволяє власнику магазину чи модельєру утримувати тканину на місці за допомогою шпильок. Якщо ви працюєте над новою сорочкою і хочете залишитися на місці, ви просто встромляєте шпильку в тіло манекена.

Сподіваюся, це дасть вам найкраще уявлення про те, який тип манекена підходить для магазину одягу. Покриття всіх цих факторів гарантує, що ви отримаєте найкращий манекен для вашого бюджету.