зонування простору

зонування простору

Зонування простору: етапи, вартість, як замовити

Дуже часто правильне планування приміщення - це перший крок на шляху до успішних продажів. Мало просто привернути увагу потенційного клієнта до красивій вітрині, його ще потрібно провести через магазин, продемонструвавши ті товари, які потрібно реалізувати. Допомогти клієнту піти з кошиком покупок, а не з порожніми руками - одна з головних цілей будь-якої торгової точки.

Дуже часто зробити вірне рішення власними силами магазину не виходить. Саме тому підприємці приходять до допомоги сторонніх організацій. Компанія «Корал» надає послуги зонування простору для магазинів, супермаркетів, бутиків та інших торгових точок. Наші професіонали допомагають вирішити ряд питань:

  • Як зробити так, щоб покупець міг пройти через весь торговий зал і побачив все пропозиції.
  • Як організувати зручне пересування відвідувачів між рядами і стелажами і створити логіку навіть для тих відвідувачів, які вперше прийшли в магазин.
  • Як максимально вигідно розмістити всі товарні позиції і задіяти весь простір магазину.
  • Як створити приємну атмосферу у відвідувачів магазину і вплинути на їх бажання купувати.

Етапи зонування простору магазину

При зверненні клієнтів в компанію «Корал» за послугою зонування простору, наші фахівці відразу ж нададуть інформацію про те, в які терміни і на яких умовах буде відбуватися ця робота.

Перш за все, перед початком проекту, потрібно визначитися з формою і площею торгового залу. Якщо простір прямокутне, то панірування буде зручною в плані ефективності розміщення всього устаткування. Що стосується інших форм, то тут вже виникає більше питань з підбором стелажів, вітрин і інших конструкцій.

Наступним етапом є визначення точки входу в магазин. Орієнтуючись на більшість людей - правші, організація розміщення товару буде відбуватися з урахуванням цих особливостей (люди дивляться направо і вибирають товари праворуч від себе).

Після цього відбувається визначення основних торгових зон, які потрібно розподілити по брендам і категоріям товарів.

Основні зони простору торгової точки

Маркетологи можуть визначити основні зони в будь-якому роздрібному магазині:

  • Зона входу. Вона розташована відразу за вхідними дверима. Ця зона повинна мати у своєму розпорядженні покупця зробити покупку вже з перших секунд його перебування в магазині. Місце має бути досить затишним і комфортним. Саме тут рекомендується розташовувати найбільш привабливі товари - новинки, акційні пропозиції, розпродажі.
  • Касова зона. Це сама «гаряча» точка, де покупець проводить певний час, чекаючи свою чергу в касі. Тут він здатний здійснювати імпульсивні покупки. Тому в касовій зоні найчастіше розміщуються стелажі з популярними товарами, типу запальничок, солодощів, серветок та інших дрібних товарів.
  • Зона основних покупок. Найбільш важлива зона в будь-якому магазині. Саме цей простір відповідає за здійснення покупок основного асортименту магазину. Для ефективної роботи цього простору використовується різна маркування, покажчики, візуальні елементи для залучення уваги клієнта. Різні групи товарів розміщуються в чітко визначених місцях, згідно їх класифікації - це товари:
  • постійного попиту;
  • імпульсного попиту;
  • періодичного попиту.

Як замовити послугу зонування приміщення

Для того, щоб знайти і замовити послугу зонування приміщення, вартість якої вас не злякає, досить звернутися в компанію «Корал». Наші фахівці з радістю допоможуть вам в організації простору вашого маркету. Можете не сумніватися, що, скориставшись послугою зонування приміщення, ви зможете вивести ваш бізнес на новий рівень доходу.